Силните страни на #хаштага в Instagram

Instagram е претърпял много промени от 2010 г. насам, но през всичкото това  време едно е останало последователно и то е –  значението на Instagram хаштаговете.
Инстаграмният хаштаг е единична дума или поредица от думи, която е маркирана със символ (#) и се използва в описание на публикация или в раздела за коментари.
Основната цел на потребителите в Instagram е да взаимодействат с последователите си и в същото време да привличат нова аудитория.

Употребата на хаштаг идва от Twitter, като след това завладява и останалите социални мрежи, защото с неговото въвеждане можем да следим теми, които ни интересуват и да търсим съдържание. В Instagram хаштагът има още по-голям потенциал, защото в тази мрежа компаниите бележат успех до голяма степен на база на адекватното им използване и създаването на собствен такъв. Ролята на хаштага е да организира и категоризира визуалното съдържание.

Проучванията сочат, че публикация с поне един hashtag в Instagram носи средно с 12,6% повече ангажираност от публикации без #hashtag.

Препоръчваме ви да използвате различни хаштагове във вашите публикации и истории, за да могат вашите публикации да достигат до различни общности. Например, ако имате акаунт за готварство, можете да използвате #cleaneats, за да достигнете до потребители, търсещи здравословни рецепти, или #sweettooth, за да привлечете вниманието на тълпата, която обича десертите.
Когато потребител кликне на даден hashtag, моментално се отворят всички постове, които са използвали същия хаштаг.

Колко hashtags в Instagram е препотъчително да използваме?
Можете да използвате до 30 хаштага в публикация, но за голяма част от потребителите това изглежда като спам. 
Нашите проучвания сочат, че използването до 11 ви дава най-добра ангажираност.

Проследявайте успеха на вашия хаштaг в Instagram
Ако имате бизнес профил в Instagram, можете да използвате Instagram Insights, за да измервате успеха на вашия hashtag в Instagram. Не отдавна Instagram добави опцията, за да анализирате доколко ефективни са хаштаговете, които използвате.

Ето и кои са 10-те най-популярни хаштага в Instagram за 2020 година според All Hashtag.

#love

#instagood

#photooftheday

#fashion

#beautiful

#happy

#cute

#tbt

#like4like

#followme

И за финал ще споделим с вас няколко трика за #Hashtags:

  • Използвайте хаштаг в описанието си, за да откриват профила ви по-лесно
  • Винаги проверявайте какво съдържание вече е асоциирано с хаштага ви
  • Не използвайте едни и същи хаштагове за всеки пост, групирайте ги по категории.
  • Използвайте хаштагове и в сторитата си
  • Използвайте хаштаг, свързан с локацията ви
  • Следете за популярни хаштагове около празници, предизвикателства и игри, които можете да използвате във ваша полза

Маркетинг специалистите като нас, виждат хаштага като начин за създаване на #общност, увеличаване вниманието към #бранда и разширяване на #бизнес обсега.
Предложения за подходящи тагове можете да намерите чрез различни приложения или апликации, но несъмнено най-добри резултати ще получите ако ни се доверите.
DigitalVibe –  Вашият дигитален #HASHTAG партньор.

ОЩЕ ОТ НАШИЯ БЛОГ

Какво означава да бъдете лицето на вашия бизнес?
Да разкриете лицата на вашата комапания означава да запознаете аудиторията с вашия екип. Потребителят зад екрана вече не търси студения...
9 Грешки, които да избегнете, когато наемате агенция за дигитален маркетинг
Независимо дали управлявате успешен бизнес от десетилетия, или вашият бизнес е нов на пазара, дигиталният маркетинг може да ускори бизнеса...