Рекламни възможности в TikTok

Още от старта си през 2017 година TikTok превзе света на социалните медии. Това е приложение, в което потребители споделят кратко съдържание в рамките на 15 секунди, като музика и кратки видеа. Днес TikTok е едно от най-бързо развиващите се мобилни приложения с над 800 милиона активни потребители. По време на пандемията отчете още по-голям растеж, тъй като много потребители успяха да намерят време да разучат платформата и да се свържат онлайн с аудиторията си по нов начин. Все повече платформата набира скорост и популярност.

Докато малките и средни бизнеси се чудят дали изобщо могат да рекламират там, то ние като дигитални вайбчета няма как да пренебрегнем тази платформа и нейните маркетинг възможности. Ако се интересувате от възможностите на TikTok днес ще ви разкажем за тях.

Кои са тиктокъри?
Звездите в TikTok са имена, които са по-малко известни в широкия медиен свят, но са популярни сред младото поколение и тинейджърите. Много от тези звезди са дошли от други приложения като YouTube и Instagram, но натрупаха голям брой последователи и в TikTok. Приложението е поле за изява на голяма аудитория инфлуенсъри на козметика, мода, танци, хранене и спорт, които създават съдържание повлияно от най-новите модни тенденции, без да се налага дори големите брандове да присъстват в него.

Защо да използваме TikTok като маркетинг канал?
От гледна точка на маркетинга, основната причина да използвате TikTok е да достигнете до настояща или бъдеща потенциална група клиенти. Възможността за рекламиране в социалната мрежа започна през 2019 г. и оттогава големите имена като Nike, Universal Pictures и Pepsi създават уникални и привличащи вниманието кампании с милиони гледания.

Специалистите по маркетинг са привлечени от TikTok, тъй като това е място с предимно млада аудитория. Бързият му характер държи потребителите ангажирани за дълъг период, като статистиката сочи, че средно потребителите отделят по 52 минути на ден за приложението. Възможностите на платформата, предоставят на потребителите еднакви условия да генерират ангажираност. За разлика от Instagram и YouTube, акаунтите в TikTok дори и с нула последователи могат да получат стотици хиляди гледания само заради вирусния ефект в алгоритъма на приложението.

Защо си струва да се рекламира в TikTok?
В момента TikTok е деветата социална мрежа по големина след LinkedIn, Pinterest, Snapchat и Twitter. Това е един вълнуващ рекламен канал, тъй като има мащаба на други популярни канали като Instagram, но все още не е наситен с рекламодатели. От своя страна това води до по-ниски цени за рекламиране и генериране на по-голяма видимост. Към момента TikTok е по-подходящ за изграждане на емоция, достигане до потребители и ангажирането им, отколкото за директни продажби в платформата. Повечето брандове, които използват TikTok, го правят, за да повишат информираността за марката.

Като експерти в маркетинг средите, ние от DigitalVibe ви съветваме: Не рекламирайте в TikTok само,  защото сте чували, че е популярен. Трябва да имате ясна цел, за да използвате този рекламен канал и това винаги трябва да е съобразено с вашата кампания и аудиторията, която искате да ангажирате.

Какво се очаква от TikTok през 2021 г. ?
Годината ще бъде интересна за TikTok, тъй като се предполага, че платформата ще привлече над 1 милиард потребители през годината. TikTok наскоро обяви партньорство с водещата платформа за електронна търговия Shopify. Според докладите, сътрудничество между компаниите ще подпомогне продажбите в приложението. Съобщава се, че TikTok работи и по опция за създателите да заснемат видео клипове до 3 минути, така че вероятно ще видим още по-голяма креативност в платформата.

В заключение: TikTok е едно от най-изтегляните приложения в света и расте с феноменални темпове. Така че не губете време, а разгледайте какво предлага TikTok още днес или просто се свържете с нас, за да ви разкажем.

Часовникът наистина тиктака …


ОЩЕ ОТ НАШИЯ БЛОГ

Какво означава да бъдете лицето на вашия бизнес?
Да разкриете лицата на вашата комапания означава да запознаете аудиторията с вашия екип. Потребителят зад екрана вече не търси студения...
9 Грешки, които да избегнете, когато наемате агенция за дигитален маркетинг
Независимо дали управлявате успешен бизнес от десетилетия, или вашият бизнес е нов на пазара, дигиталният маркетинг може да ускори бизнеса...