Какво означава да бъдете лицето на вашия бизнес?

Ако сами управлявате вашата Facebook страница, най-вероятно сте забелязали, че след определен период от време ежедневните публикации с цел продажба не получават достатъчен Engagement, както в началото. Затова е много ценно да имате лице на вашата компания.

– Лице?!?

Ще кажете, че имате лого, слоган, уебсайт, социални мрежи с ежедневни публикации.
Това е прекрасно! Но за да създадете висок Еngagement и доверие между клиентите си и вашия бизнес ви трябва лице на компанията.

Първо, нека декодираме какво означава да бъдем „лицето“ на всеки бизнес. Да разкриете лицата на вашата компания означава да запознаете аудиторията с вашия екип. Потребителят зад екрана вече не търси студения бранд, а търси да се свърже с хората зад бранда. Зад всеки бизнес и бранд стои история, която си заслужава да се разкаже – история за някой, който е имал куража да преследва мечтите си. Вашите ценности, личност, естетика и вашето лице представят вашата компания. Вашият бизнес сте вие.

Лицата на вашата компания вдъхват доверие на клиентите и им представят личността на вашите дейности. Личната история ви отличава от конкуренцията и дава на вашата компания уникална перспектива.

Трябва да покажете, че не сте просто един анонимен екип, а че има хора, които стоят зад компанията, като се грижат за нейните клиенти и са професионално ангажирани. Покажете, че вие и вашия екип сте реални хора, които реализирате една силна ориентирана към клиента политика на работа. Защото онлайн пазаруването е цялостно преживяване.

Запомнeте, че изграждането на доверие е процес. Разказването на истории може да бъде чудесен инструмент за продажба, но не се поддавайте на изкушението да публикувате само истории, чиято цел е продажба. Oнлайн маркетингът e като изграждането на връзка – не бихте се оженил за някого след първата среща, нали? По същия начин клиентите вероятно няма да направят покупка, след като видят само една история в социалните медии – изграждането на взаимоотношения отнема време.

Какво имаме предвид?

На няколко от нашите клиенти разработихме серия от различни публикации, които представят лицата на компаниите им. Проведохме интервюта с тях, за да ни разкажат повече за своята работа, опит и мечти. И, да, отнема доста повече време от обикновен пост с рутинен копирайт, но резултатите си заслужават.

Разказваме емоция, история, опит. Свързваме клиентите с екипа на бранда, за да изградим доверие между тях. Имате нужда от съдействие?

Свържете се с нас, за да изградим дългосрочно и успешно партньорство.

ОЩЕ ОТ НАШИЯ БЛОГ

Какво означава да бъдете лицето на вашия бизнес?
Да разкриете лицата на вашата комапания означава да запознаете аудиторията с вашия екип. Потребителят зад екрана вече не търси студения...
9 Грешки, които да избегнете, когато наемате агенция за дигитален маркетинг
Независимо дали управлявате успешен бизнес от десетилетия, или вашият бизнес е нов на пазара, дигиталният маркетинг може да ускори бизнеса...