Животът ни отвежда на неочаквани места, а ние ви водим вкъщи.

Проектът представлява седеметажна жилищна сграда, в която са съчетани луксозни общи части и функционални апартаменти, предлагащи на своите бъдещи собственици уют и спокойствие. Сградата е проектирана по начин, който да олицетворява представата за съвременен градски живот. Morava Residence е перфектното място за успели и целеустремени хора, с претенция към истинските удобства.
ПРЕДИЗВИКАТЕЛСТВОТО
Проект, от който лъха комфорт, спокойствие, уют и сигурност. Това е Morava Residence. Задачата на екипа ни беше да сътворим уникално лого за жилищната сграда, да изградим цялостна стратегия за онлайн присъствие, да изработим уебсайт и да създадем цялостен план за маркетинг активностите. В кратки срокове се организирахме и разписахме уникален копирайтинг, създадохме концепция за онлайн присъствие и изградихме нова бранд идентичност, която да е в пълен синхрон с името Morava Residence. Проектът се осъществява от инвестиционна компания SIS Immo, на която изградихме изцяло ново впечатляващо лого, достойно за достигане до нови клиенти.
СТРАТЕГИЯТА
DigitalVibe
УЕБ ИЗЖИВЯВАНЕ

Сайт, който те кани вкъщи

Задълбахме в най-дребните детайли, разработихме концепцията на сайта, направихме завладяващ и изтънчен дизайн, разписахме целия текст в сайта, така че да вдъхва този уют за дом, за който всеки мечтае. Разработихме всички секции, подсекции, помислихме за начина, по който клиент може да разгледа подробно апартаментите и бързо и лесно да изпрати запитване за определен апартамент. Целта беше новият сайт да работи перфектно, както по отношение на потребителското преживяване, така и по отношение на обслужването и управлението. Е…постигнахме я.
ДИГИТАЛЕН МАРКЕТИНГ
Пред нас стоеше предизвикателството да създадем цялостна дългосрочна дигитална стратегия, която да играе основна роля за растежа на продажбите на жилищата. В основата на всяка успешна дигитална стратегия стои познаването на бизнеса и неговата целева аудитория. Проучихме подробно всички аспекти – от детайлите на жилищната сграда и функционалните апартаменти до начина на комуникация с клиентите и тяхната обратна връзка относно сградата.
Резултатите до сега:

– Месечен постинг план за социалните мрежи;
– Анализ на потребителите;
– Завладяващ копирайтинг;
– Уникално визуално съдържание;
– Разработване на рекламни кампании за достигане на правилните аудитории и увеличаване на продажбите.