Косата е твоя приятелка. Запази я.

HairAffair е проект, вдъхновен от истинска история за куража отново да излъчваш вътрешна красота с блясъка в косите си. Брандът предлага висококачествени, изцяло натурални и веган продукти за коса, в чиято основа стои любовта към силата на природата. Прецизно създадените формули на HairAffair позволяват на техните клиенти да се радват на гъста, дълга и сияйна коса без риск за тяхното здраве. С 0% алкохол, силикони, сулфати, парфюми или каквато и да било синтетика.
ПРЕДИЗВИКАТЕЛСТВОТО
Още от мига, в който се запознахме детайлно с проекта, го обикнахме искрено. Докосна ни личната история, която мотивира реализацията му. При първия ни досег с него, брандът беше на пазара от едва десет дни, което беше и едно от най-големите предизвикателства, пред които бяхме изправени. Знаехме, че е нужно да изградим разпознаваемост към марката сред целевата аудитория. За целта изготвихме подробен анализ на пазара и определихме бранд персоните на HairAffair. Искахме да създадем общност от хора, които се интересуват от своето здраве и са обединени от желанието си да открият природно решение, позволяващо им да се радват на блестяща, гъста и дълга коса. Ключово за клиента беше да обвърже името на бранда с креативна визия и качествено съдържание, написано на достъпен език, но и носещо полезна, компетентна информация. Мисията на HairAffair и тяхната крайна цел беше да популяризират силата на естествените продукти, които природата ни подарява, за да може все повече хора да се възползват от тяхната магия. Ето защо, основателите на бранда вече се бяха погрижили за създаването на уебсайт с функционален онлайн магазин, както и профили в социалните канали Facebook и Instagram. Това беше и отправната точка, от която стартирахме партньорството между HairAffair и DigitalVibe.
СТРАТЕГИЯТА
ДИГИТАЛЕН МАРКЕТИНГ
Косата е най-ценният аксесоар както за представителите на мъжки пол, така и за дамите и това направи темата още по-интересна и значима за нас. Ето защо без да се бавим и секунда, започнахме нашите проучвания за изготвянето на стратегия за популяризиране на HairAffair, продуктите им и тяхната уникална мисия. В основата на нашите идеи стоеше концепцията за изцяло натурален, веган и 95% биосертифициран продукт, който не е тестван върху животни и притежава редица полезни свойства. Ето защо в плана с маркетингови активности за HairAffair не пропуснахме да заложим на съдържание насочено именно към тези теми и към аудиториите, които се интересуват от тях. Искахме да подчертаем не само силните свойства на продуктите, но и да предадем интересна, полезна и образователна информация на потребителите за това как могат да се грижат за косата си по-най-добрия начин. Тези послания донесоха добавена стойност към бранда и уникалните му продукти, превръщайки го в модел за подражание и своеобразен експерт за теми, свързани с грижа за косата и силата на натуралните продукти. Погрижихме се за управлението на профилите на бранда в социалните мрежи Facebook и Instagram, като за целта създадохме креативно видео съдържание, уникални копирайт текстове и завладяващи изображения.
Резултатите до сега:
  • Разработване на Grid за Instagram;
  • Създаване на 100% оригинално, креативно видео съдържание;
  • Изграждане на доверие между аудиторията и клиентът чрез таргетирано съдържание;
  • Образоване на аудиторията на тема грижа за косата, за нейната красота и здраве, с интересен постинг план;
  • Партньорство с подходящи за бранда инфлуенсъри;
  • Повишаване на клиентите чрез различни маркетингови инструменти.