Разговори с Габи - за Сексуалността от Аз до Ние

Клиентът е сеkсолог-психолог и практикуващ доктор по психология с над десетгодишен опит. Нейната мисия е посветена на повишаването на сеkсуалната грамотност сред жените, мъжете, интимните партньори и родителите.
ПРЕДИЗВИКАТЕЛСТВОТО
Основната идея бе налице – изграждане на ново лого, поддържане на Facebook/ Instagram страниците, създаване на рекламни кампании, доработка по дизайна и функционалностите в уебсайта и поддържането му с блог статии. На първия етап от проекта се заехме с проучването на пазара, на който трябваше да стъпи психологът Габи Петрова, както и с изясняването на бизнес модела. Това са основните елементи на подготовката за изготвяне на дигитална стратегия. Запознахме се в детайли с бизнеса и услугите на бранда. Проучихме внимателно съществуващите конкуренти на локално ниво, с цел да позиционираме бранда на националния пазар по най-добрия начин, като се концентрираме върху неговото конкурентно предимство. Анализът на целевата аудитория изигра основна роля при формирането на концепцията, изграждането на нова бранд идентичност и разписването на стратегиите. Използвайки данните от проучването, генерирахме множество идеи, обсъдихме ги с екипа на бранда и избрахме най-добрите.
УЕБ ИЗЖИВЯВАНЕ

Удовлетворението от вложения труд е несравнимо.

С огромна мотивация и творчески заряд нанесохме финалните щрихи във вече съществуващия уебсайт, съобразени с новата бранд идентичност – много сладка част от разработката на толкова вдъхновяващ проект. С балансирани и наситени, но ненатрапчиви цветове, дадохме стилна и жизнерадостна визия на уебсайта. Бутоните и иконите със стилизирани символи за различните функционалности се открояват и правят потребителското изживяване лесно и удобно.
ДИГИТАЛЕН МАРКЕТИНГ
Няма да крием, че проектът ни легна на сърцето. Едно от най-големите предизвикателства за екипа ни беше да представим темата за сексология на аудиторията по начин, по които да бъде интригуващ, полезен и образователен. Изготвихме стратегия, която да засегне едни от основните пречки, поради, които хората се притесняват да запишат час при психолог. Погрижихме се за управлението на Facebook, Instagram и Youtube. Винаги сме изключително щастливи, когато създадем стойност за нашите клиенти.
Резултатите до сега:
  • Създаване на Instagram акаунт;
  • Разработване на Grid за Instagram;
  • Изграждане на доверие между аудиторията и клиентът чрез таргетирано съдържание;
  • Образоване на аудиторията на тема сексология с интересен постинг план;
  • Структуриране и редакция на блог статии;
  • Повишаване на клиентите чрез различни маркетингови инструменти.