Бранд Storytelling-ът е бъдещето на маркетинга

Не би ли било чудесно да можете да погледнете в кристална топка и да видите какво е бъдещето на дигиталния маркетинг?

Живеем в свят, в който всичко се управлява цифрово. Човешкият аспект и взаймодействието с потребителите отслабва, но хората копнеят за автентичност, търсят емоцията и бизнеса трябва да отговори на това.

Какво е Brand Storytelling в дигиталния маркетинг?

Storytelling-ът е нова ера в маркетинговата комуникация. Това е разкаването на вашата УНИКАЛНА история за бранда, в която се преплитат факти, емоция и оставят трайно чувство в последователите ви. Разказването на истории на бранда е мостът между компанията ви и вашите потребители. Това е „съставката“, която превръща бизнеса в бранд.

Тайната в разказването на история е да покажете на клиентите си, че продавате начин на живот, философия – продавате история. Вашият продукт е само част от тази история.
Сигурно вече сами се досещате, че тук е важно не само да убедите клиентите си защо трябва да купуват вашите продукти и услуги, важно да разкажете и защо го правите, как това ще им помогне.

Според проучване направено в американската платформа One Spot:

  • 68% от потребителите намират за най-ценно съдържание, което ги „информира“ и „обучава“.
  • 17% от потребителите намират за най-ценно съдържание, което „забавлява“
  • 11% от потребителите намират съдържание, което „вдъхновява“ за най-ценното.

Бъдете уникални – Без значение в коя индустрия се развивате, вероятно имате конкуренция, пред която трябва да се откроите.
Независимо, че имате продукти или услуга, достъпни за вашата аудитория, тя трябва да знае, защо да ви се довери.
Не е важно само да разкажете история, но и в нея трябва да вложите сърце и да бъдете уникалното „Вие“. Съсредоточете се върху това да бъдете запомнящи се. Създадайте история и представете бранда си, за да предизвикате емоционален отговор, като същевременно предоставите и полезна информация. Информацията е от ключово значение днес, но не просто съдържание, а качествено съдържание. Създаването на подходящо съдържание за правилната аудитория е двупосочно взаймодействие и обикнвенно те се трансформират съвместно. Вашата аудитория ще се изгражда на база на съдържанието, което й давате, а от своя страна съдържанието ви е неоходимо да е оформено на база аудиторията ви.

Изградете общност, а не клиентска база – Разкажете за емоциите, ценностите и идеите, които можете да предложите на вашата аудитория.

Бъдете близко до потребителите си – Разкажете по вълнуващ начин, вашата реална история. Нека максимално голям брой фенове могат да се разпознаят в тази история, да бъдат част от нея и да ви се доверят. Покажете им, че ги познавате добре и знаете от какво се нуждаят. Включете аудиторията си в това, което правите, споделете им за успехите ви, разкажете им за проектите.

Това е аудиторията, която ще ви подкрепя, ще ви следва и ще продължава да се връща за още, от това, което й давате.

Да разкажете добре историята на бранда си не е лесно. Ние от DigitalVibe ще ви помогнем да разкажете Вашата история по един уникален и ангажиращ начин.

ОЩЕ ОТ НАШИЯ БЛОГ

Какво означава да бъдете лицето на вашия бизнес?
Да разкриете лицата на вашата комапания означава да запознаете аудиторията с вашия екип. Потребителят зад екрана вече не търси студения...
9 Грешки, които да избегнете, когато наемате агенция за дигитален маркетинг
Независимо дали управлявате успешен бизнес от десетилетия, или вашият бизнес е нов на пазара, дигиталният маркетинг може да ускори бизнеса...