Компас

Вашият виртуален пътеводител по пътя към успеха.

8 KIP за съдържанието

8 KPI’s в съдържанието, които трябва да проследявате

Съдържанието или така наречения контент, сега е основен аспект във всяка маркетингова стратегия и всички все по-усърдно работят по създаване на уникално и привличащо вниманието съдържание под всякаква форма – текст, изображение, видео, дискусия и прочие.

Виж още
Рекламни възможности в TikTok

Рекламни възможности в TikTok

Какво се очаква от TikTok през 2021 г. ?
2021 годината ще бъде интересна за TikTok, тъй като се предполага, че платформата ще привлече над 1 милиард потребители през годината.

Виж още

Силните страни на #хаштага в Instagram

Хаштагът в социални мрежи като Instagram е основен инструмент, който играе ролята едновременно на ключови думи и начин за категоризация на постове. Ако имате бизнес профил в Instagram, можете да използвате Instagram Insights, за да измервате успеха на вашия hashtag.

Виж още