Актуализацията на iOS 14: Какво означава за вас и вашата рекламна стратегия

С новата актуализация на операционната система на iPhone – iOS 14, предстоят промени, които значително ще повлияят на рекламните кампании във Facebook. Имаме предвид всички данни, събрани от Facebook Pixels, като конверсии, посещения на целеви страници, ангажираност и т.н.

Новата актуализация ще позволи на потребителите да избират да не споделят своите данни с цел персонализиране на онлайн рекламата. Предполага се, че голяма част от тях няма да бъдат допуснати, което ще доведе до значителни загуби за бизнеса. Също така, всички приложения в App Store ще бъдат длъжни да показват съобщения според рамката на Прозрачност на проследяването на приложения /AppTrackingTransparency/ на всички потребители.

Ограничения за създаване на реклами
Може да използвате съществуващите си рекламни акаунти, за да рекламирате на потребители на iOS 14, но ще е необходимо да създадете отделни кампании за инсталиране на приложения за iOS 14 поради ограниченията. Facebook заяви, че ще запази поверителността на потребителите, но и ще задържи ефективността, която получават рекламодателите.

Може да свържете приложението си само с един рекламен акаунт, но ще имате възможността да рекламирате в множество приложения.

  • Наложено е ограничение до 9 кампании наведнъж за потребителите с операционната система на iPhone – iOS 14.
  • Всяка кампания е ограничена до 5 рекламни ad set от същия тип оптимизация. Не може да променяте избора си за оптимизация между рекламни набори в същата кампания.
  • Ако решите да изключите или изтриете една от вашите 9 разрешени кампании за iOS 14, това ще отнеме 72-часа преди тя да спре да се брои към вашия лимит.
  • Търгът /Auction/ е единствената налична опция за закупуване, когато създавате реклама за устройства с iOS 14, но обхватът /Reach/ и честотата /Frequency/ не са налични.
  • След като кампанията ви бъде публикувана, не може да я включвате или изключвате. След като веднъж сте я изключили ще трябва да я изтриете.

Нови статуси на доставка
Графата за доставка в Ads Manager е мястото, където можете да проверите състоянието на вашата кампания, набора от реклами и да намерите информация за всякакви проблеми. За да съдейства на своите потребители Аds Manager въведохa нови статуси на показване на рекламите за потребители на iOS 14:

Актуализиране на ограничението:

Всеки идентификатор на приложението е ограничен до 9 кампании. Не забравяйте, че когато изключите кампания, вие също изключвате свързаните с нея рекламни набори и реклами.

Изчакващ лимит:

Когато достигнете лимита си от 9 кампании, всички допълнителни iOS 14 кампании, които създавате и публикувате, няма да се показват веднага. За да включите нова кампания за iOS 14, когато достигнете лимита си, ще трябва да изключите съществуваща кампания за iOS 14 и да изчакате 72 часа, за да стартира.

Ограничения на динамичните реклами
Поради възможността на потребителите с операционна система iOS 14 да се откажат от проследяването на устройства, размерът на вашите персонализирани аудитории може да намалее.

Динамични реклами в приложението ви

Някои устройства с iOS 14 може по подразбиране да бъдат предназначени за мобилен уеб браузър (вместо приложение или магазин за приложения). За да насочите всички потребители на iOS 14 към дестинация на приложение, създайте нова кампания, която оптимизира кликвания върху връзките.

Динамични реклами в уебсайта ви

Настройте сайта си да използва само един Facebook Pixels. Вашият Facebook Pixels ще отчита и оптимизира максимум 8 събития за преобразуване за всеки домейн. Facebook първоначално ще конфигурира събитията за преобразуване, които смята, че са най-подходящи за вашия бизнес въз основа на вашата дейност.

Няколко домейна в каталога ви

Ако използвате няколко домейна в каталога ви, проверете всеки домейн на уебсайта, който използвате като URL адрес на продукта. Избягвайте да използвате URL адреси на продукти, които пренасочват към друг домейн.

A това са само част от ограниченията, които налага новата операционната система iOS 14. Детайлната информация за ограниченията, може да намерите в официалната страница на Facebook – Business Help Center.

Имате нужда от реклама в социалните мрежи? Свържете се с DigitalVibe.

ОЩЕ ОТ НАШИЯ БЛОГ

Какво означава да бъдете лицето на вашия бизнес?
Да разкриете лицата на вашата комапания означава да запознаете аудиторията с вашия екип. Потребителят зад екрана вече не търси студения...
9 Грешки, които да избегнете, когато наемате агенция за дигитален маркетинг
Независимо дали управлявате успешен бизнес от десетилетия, или вашият бизнес е нов на пазара, дигиталният маркетинг може да ускори бизнеса...